Bety2 Benim buzdolabı poşeti. Yok kıyma koy , yok börek pasta koy hergün mutlaka kullanırım. Peki sizde en çok ne kullanırsınız ? Bide bizim evde telefon çok kullanılır muhabbet yok 😂
Balkizlarim Bety2 En ama en çok çamaşır makinesi diğerlerinide çok kullanırım ama çamaşır makinem hiç durmaz bozulursa varya çamaşır 2 günde yığılı olur o kadar diyim 🤦🤦🤣 fırın , süpürge , buzdolabı , bulaşık Makinesi sırayla gider böyle 🙈🙈
demetkadirburak tekboynuzluat Ya hazır bulmuşken kullanan sorayım.Çekim gücü düşük gibi görünüyor diğer süpürgelere göre. Ama gerçekten güzel süpürüyor mu?
AmyMom Bety2 sanırım kettle. mama suyuydu yemek yaparken sıcak suydu kahve çay da çok içeriz onu haricinde süpürge ben de çok severim evi süpürmeyi