Lilyaaa canim göğüs ucunu yanlis tutuyordur o yuzden agriyordur bende mastit oluyor goguslerime elimi vuramiyorum koltuk altim yumurta gibi sisiyor böyle göğsünde bez gibi topak topak olur agridan yatamazsin bile o goguslerinin ucu yara oldugu için yaniyor mastit degil seninki göğüs ucuna krem al sür yada zeytin yağ her emmeden sonra sür zamnla geciyor bendede senin ki gibi olmustu zeytinyağ yumuşatır