Bebeğim 3 aylık emzirirken yanma ve kanama oluyor ama emmesi gayet güzel herhangi bi beze falan oluşumu yok guzelde emiyor ama benim goguslerim cok agriyor ayrica halsizlikte üzerimde mevcut eger mastitsem nasıl iyilesebilirim benim gibi olanlar neler yaptı acaba onerilerinizi alabilir miyim?