Kızlar yakin zamanda ev alicaz inşallah. Ama aklimda bisey var size sormak istedim. Ben bu eve geldigimde sıfırdı yani ilk ben girdim boya badanasi yapilmisti ama yapilmasada daha iyiydi denecek haldeydi daha sonra da bende boya yaptirmadim ve uc seneyi gecgindir bu evdeyim. Evin duvarlari rutubetli ve su cekmis yerleri var yani boya gerektiriyor. Sizce ben cikmadan bu evi boyatmalimiyim yoksa boyle birakipmi cikmaliyim hic bilmiyorum. Girmeden oncede bir kira bedelk depozito vermiştik onu almayiz diyorum. Sizler nasil yaptınız