Aka2020 Oğlumun 2.yaş günü nisanda ne giydirsem hiç bilmiyorum. Sizler ne giydirdiniz bana fikir olur. Hatta foto atarsanız daha güzel olur. Yüzleri görünmesin derseniz kapatabilirsiniz🤗 konsept yok bu arada şöyle şirin renkli bi doğum günü düşünüyorum
lalbg Aka2020 instagramda bohemian kids sayfasına bakabilirsiniz:) benim kızım var ama oğlum olsaydı hep oradan alırdım sanırım☺️
TalentedMom Aka2020 ben gökkuşağı konsepti yapicam oğluma seninkinin cinsiyeti ne ona göre soyliyim sana
Umutegem Aka2020 ben ogluma 1 yasta safari yaptim papyon takmistim. 2 yasta simsek mecqueen di ondada spor gomlekti 3 yasta orumcek adamli orumcek adamli bo sweat giydirmistim
NurCum https://imgyukle.com/i/od9vNb Bunu Biz Bohemian Kidsden Almıştık Safari Ama Sade Tuttum Rengarenk Balonlar Hazırlayıp Yaptım İsterseniz Örnek Olarak Onuda Atim
Aka2020 TalentedMom böyle bi kombini dış çekim yaptırırken giydireceğim doğum gününde de kullanırım belki teşekkür ederim 🙋🏻♀️
Aka2020 Umutegem evet ben de şu an gömlek ya da bi sweatshirt düşünüyorum. Şık olmuştur eminim. Teşekkür ederim 🙏🏻