Alpbababy hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah,🤲 ben değil ama 2 eltimin öyle oldu zorlukları var tabi ama gül gibi geçinip gideceksiniz sadece bebeği yüksek yerlerde tutun yeterli , sonra iyiki olmuş iyiki dogurmusum diyeceksiniz eminim ki ❣️