Merhabalar oğlum ellerini birleştirecek gübi bağırarak uyanıyor. Şiddetli ağlama ve sonrasında sakinleştirmeye çalışıyorum. Normal bir bebek epilepsi benzeri hareketleri de yok. Rüya görüyor desem bu kadar sık ve korku dolu olmaz herhalde. daha önce doktora danıştım hatta 3-4 aylıktı eeg bile çektirdim. Var mı böyle şeyler yaşayan? Bu konuyla ilgili tecrübe sahibi anneler varsa yorumlarınızı bekliyorum.