Merhabalar. Benim kızım 4.5 aylik haftaya cumartesi 5 olucak. Mama olarak humana kullanıyorum. 2 ay emzirebildim. Humana 1 kullanıyorum. Fakat 1 tane var su an. 2 numara 6 aylikken baslaniyo. 19 martta 6 olucak. Olmadan 2 numaraya başlayabilir miyim sıkıntı olur mu acaba ?