Busrakoksal Hayırlı günler arkadaşlar. 4 ay 3 günlük kız bebeğim var. Dün gözünde astikmatı çok yüksek çıktı 2 gözde hafif kayma var. Gözlük kullanacak. Başına böyle birşey gelen oldu mu?
ikizlerinannesi2985 Busrakoksal benim kızım da 5 aylıkken takmaya başladı. Şuanda 13,5 aylık. İleri derecede hipermetrop, biraz astigmat ve kayma var.
HKyhn Busrakoksal instagramda şule alkış var. Onun iki kızı da gözlüklü. Öne çıkanlarına bi bakın bu konu ile ilgili yazmıştı sanırım
Senay- Busrakoksal merhabalar, bebeğiniz son durumu nsıl acaba? Benim oğlumda da astigmat çıktı. 15 aylık olmak üzere gözlük verdiler. Çok kararsızım
Asyam140820 ikizlerinannesi2985 nasıl anlaşıldı astigmat Bn götüremedim randevu bulamıyorum hastaneye özel de uçtu uçacak en yakın zamanda götürcem inşallah
ikizlerinannesi2985 Busrakoksal oldu 1 defa. Kayma ciddi anlamda düzeldi ama hala var biraz. Yazın büyük ihtimal 2.ameliyatını olacak
ikizlerinannesi2985 Asyam140820 benim kızım prematüre. Rop denen bi göz rahatsızlığu var. O yüzden doğduğu günden beri göz doktorlarındayız. Gözünde de kayma olunca doktor ölçtü, öyle anlaşıldı gözünün bozuk olduğu
Busrakoksal ikizlerinannesi2985 bankada sürekli erken doğum mu diye sordular ana değil. 40. Haftamızı doldurmuştuk doğduğunda. Çok bir kayma yok bizde doktor gözlükle geçicek inanıyorum dedi bakalım inşallah öyle olur.
ikizlerinannesi2985 Busrakoksal sadece erken doğanlarda olmuyor zaten kayma. Bizim kaymamız ve göz bozukluğumuzun da erken doğumla alakası yokmuş. Normal bebeklerde olan bozukluklardan dedi doktor. İnşallah geçer gözlükle🙏
betulbala Merhaba şu an çok üzgünüm… bebeğim 7 aylık gözlük verdiler ileri derecede hipermetropmuş çünkü. Kayma Şaşılık Allah kolaylık versin hepimize. Bu gün gözlüklü ilk günü . Biraz zor geçiyor elini atıyor ister istemez