Merhaba anneler 2 aylık bir oğlum var çok huzursuz bir bebek emmesi falan iyi ama uykuya geçişlerde zorlanıyoruz sürekli bi mızmız ağlıyor hep ve emmek istiyor sürekli göğsümde uyuya kalıyor baya bekliyorum çekince hemen uyanıp ağlıyor ilk doğduğunda emzik verdik ama hep atıyordu öğüyordu bende çok üstelemedim henüz küçük 2-3 aylıkken alıştır dediler gerçi tamam emzik çok iyi birşey değil ilerde diş bozuklukları yaptığını duydum ama alışsa çok sevinicem yani bende rahatlıycam kaç tane emzik aldıysak olmadı ya nasıl alıştırabirim en azından sürekli vermesemde alışkanlığı olsun istiyorum önerebileceğiniz birşey varmı emen çocuklara bi imreniyorum ki ben nasıl alıştırabilirim 🙏🏼🙏🏼🥴