tugbadeemiir Arkadaşlar oğlumun 1 Yaş doğum günü için ne almalıyım? Her türlü fikre ihtiyacım var. Siz neler aldınız? Ya da başkaları çocuğunuza ne aldı?
HLmom tugbadeemiir Biz kızımızın ilk doğum gününde adina tema vakfına fidan bağışı yaptık kendi annemler künye yaptı kayinvalidemler 100 euro vermişti kardeşim spor ayakkabı aldı
Tugbakivanc tugbadeemiir biz fotoğraf çekimi yaptırdık güzel bir albümü oldu. Künye olabilir onu da yaptırmak istiyorum.