Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var bu ara sütüm baya çoğaldı sanırım emdiği halde biraz ağrım oluo ve sertleşiodı ilk defa emdikten sonra sağdım iki memeden 50 ml süt geldi. Sizce sağmaya devam edeyim mi ne için sağıyorsunuz sizler ? Ne kadar sürede bir emziriyorsunuz? Yetiyor mu sütünüz? Bide süt ne kadar durur sağıldıktan sonra nasıl olur bana bilgi verir misiniz teşekkürler 💋🥰