Bizde 3 bucuk aylıgız bişeyimiz yoktu dün geceden beri hırıltı ve öksürük var ateş yok hergün burnumu temizleriz ama yinede öksürük ve hırıltı basladı doktorumuz ciğeri dinledi bişey yok dedi prospan verdi günde 3 kez kullanıyoruz sürekli serum fizyolojik burun temizliği 🤷🏻♀️ Başka yapcak bişeyimiz yok sanırım