Feyzza demekki egriligi fazla yok
sizinkinin. zaten capi 30 u geciyorsa duzeltilme yapilir delisti istanbulda ki doktor bize, benim ogluma illa ki gerek dedi fakat simdi yaparsak ileriki donemlerde pipisi buyuyecegi icin ikinci ameliyat gerektirir, bu zamana kadar yaptiklariminin cogu ikinciyi gerektirdi o yuzden bide ergenlik doneminde kendini ne derece rahatsiz ediyor ona gore bakariz dedi