Benimde 7 aylık ağlayarak yapıyodu kaçtır nasıl sıkıyodu kendini ağlıyodu doktora götürdüm tahlil yapti kan idara röntgen idararda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi birde kabızlık icin biogaia damla şimdi ishal gibi oldu antibiyotik ishal yapıyormuş galiba