Biz de sizin ayınızdayken aynı şeyleri yaşadık. Şöyle söyleyeyim çişli bez sayısını takip edin. Ortalama beş veya altı bez çiş yapıyorsa, kilo alımında bir sıkıntı yoksa doyuyor demektir. Eğer yeterli çiş yaptığı halde yine aranıyorsa bu yenidoğanların emme reflekslerinden kaynaklanıyor. Mideleri yumrukları kadar. Benim kızım da sizin bebeğiniz gibiydi. Memeden kalkmak istemezdi. Anlayamıyordum derdini doymuyor sanıyordum. Bizimkinin derdi mesela dünyaya adapte olmak için benim kokumu almakmış memeden. Bunu çözdüğümden beri her şey çok güzel oldu. Bazen mamayı, memeyi uykuya dalış aracı olarak bile kullanıyorlar. Bunu siz daha iyi anlarsınız diye düşünüyorum. Ayrıca iki ay yedi günlük olduk hâlâ daha doysa bile emme refleksini gösteriyor. Fazlasını kesik kesik çürük olarak dışarı çıkarıyor zaten. Bizim kızımızda sizin haftalarda 60 CC civarında yiyordu. 🥰