Mnlannesi Kızlar inek sütünü activa probiyotik yoğurt la mayaladim bebeğim 6 aylık sizce normal yoğurt mayası mi güzel yoksa actva mi sağlıklı
Bulutbey Mnlannesi sağlık için bir şey diyemem ama bende bir kere activa ile mayalamıştım tadını hiç sevmedim
annesioglusu3 Mnlannesi probiyotikli olduğu icin bende onunla mayaliyorum sürekli. Ama pastörize süt ile yapıyorum yoğurdu, tadida bence gayet güzel oluyor 🙂