Selam güzel anneler akşam Bebeğimi gece uykusuna yatırırken ilk yarım saat Uyuyup uyanıyor Ondan sonra derin uykuya geçmesi için bir daha sallıyorum böyle bir saatimi falan alıyor uykuya geçene kadar Neden böyle oluyor böyle olup da bir çözüm bulan varmı aranızda acaba