Sedayvaz35 Deletedmom110 iste en merak ettigim şey bez numarasi.. biz molfik kullaniyoruz.. 2 numaraya mi gecsem 3 mü bilemedim...kizim 5.500 kilo.. 2 numara 3 -6 kilo 3 numara 4-9 sizce napmaliyim
Esmaky Deletedmom110 ben 2 . Aya girer germez hemen 3 num gecmistim 1 num cok skıyordu suanda 3 ay 13 gnlgz
maviceselcan Deletedmom110 biz prima premium 2 numaraya geçicez elimdeki bez bitince. Ama prima ve diğer markalar farkediyor. Primanın bezleri daha büyük. Arkadaşım molfix 1 numara kullanıyor bize küçük geldi.
Deletedmom110 Sedayvaz35 her bezde farklı mı bilmiyorum prima kullanıyorum 1 numara artık sıkıyo. 2 de biraz büyük geliyo. Arada kaldım. 1 alırsam da bitiremeyiz.
Yuksel33 Sedayvaz35 3 e geç ben o hatayı yaptım 2 numara bezden 3 4 tane kullandık hep sıktı suan 3 deyiz kızım 2 buçuk aylık bende molfix kullanıyorum paranızı boşa gitmesin Elimde kaldı 100 ki bez😄😄
Sedayvaz35 CemreKerem bencede cnm... 1 numarada 5 bez kaldi yarin yeni bez alcam.. kararsiz kalmistim bu post iyi oldu.. hem 2 numara alcam paket bitmeden kilo alcak yine cok kullanamiycam en iyisi 3 numara almak
CemreKerem Sedayvaz35 aynen öyle ayda 1 kg aldığını varsayarsak 10 15 güne bez numarası yine değişecek 2 alirsan ve bacaklarında sıkma yapar. 3 daha uygun 👍
Nisan004 Benim bebeğim de kız 2 ay 12 günlük bizde bezi 3 numara kullanıyoruz son bir aydır kilosu da 6,500
Yuksel33 Deletedmom136 benim kızım da 2 aylıkken 5800 dü 3 numaraya geçtim bende 😄korkuyorum valaa 1 den 2 ye atladık 2 numarayı 1 2 gün kullandım boşa gitti o kadar param 😄 suan 3 teyzi bakalım 3 numara 6 _ -9 1 buçuk 2 ay daha böyle gider herlade
Sedayvaz35 Yuksel33 benim kizimda 2 ay 2 gunluk kilosu 5500 3 alayim demi.. aslinda suan 1 numara kullaniyorum bi kac bez kaldi icinde yarin yenisini alcam.. 3 büyük gelmez degil mi
Sedayvaz35 gokalp06 cok tesekkur ederim... birde bisey sorcam.. hani molfiksin 1 numarasi sari paket.. o sari paketin 3 numarasi yok sanirsam demi 3 numara o yesil paket olanlar mi
Yuksel33 Sedayvaz35 gelir biraz ama çok büyük durmaz 2 alırsan 1 2 hafta sonra 3 e geçecek ben aldım elimde kaldı koca bi paket bire 100 lü almıştım 10 tane bile kullanamadım canım
Hazal01 Sedayvaz35 ben 3 numara kullanıyorum 2 sikiyordu şuan kilo 6 olmuş olabilir persembe 2 ay aşı da ogrencez kilosunu net
Sedayvaz35 Hazal01 peki bisey sorabilir miyim hani 1 numara sari paket.. o sari paketin 3 numarasi yok demi.. 3 numara yesil paket demi dısı..