gocebebirbayan Hamilelikte , adet gecikmesinden ne kadar sonra randevu alıp gitmeliyim kızlar 🌺 2 güne 1 kan vereceğim betam 1000 olana kadar. Bin olduktan bir hafta sonra mı gideyim hemen mi?
amansallagitsin gocebebirbayan nie betanin yukselmesini bekliyorsunuz ki sahsen ben hamile kaldigimda hemen doktora gitmistim ole ole takip edilmisti hamileligim
Ogulcan gocebebirbayan doktorum beni regli tarihinden 10 gün sonra gel dedi canım kalp atışını da duyduk
SeninAnnenBirMelektiYavrm gocebebirbayan aynen bir hafta sonra git erken gitsen keseyi göremeyeceği icin sonra gel diyecek ama folik asit baslaman gerekiyor kullanmiyorsan eczaneye danışıp başla cnm
Nurtalib gocebebirbayan 7 8 haftada falan git canm erken gidersen görünmeyebilir bi de ultrasona girerken idrarin olsun ki görünsün bebek bana oyle demisti hemsire
gocebebirbayan amansallagitsin çünkü ilk gebeliğimde gittim hemen. Doktor betan bin olunca gel dedi. Bin oldu gittim bu sefer de yine erken gelmişsin git bir hafta sonra gel dedi 🤷🏻♀️
929621 Sanırım şunu demek istiyorsunuz kese 5 haftadan sonra oluşur eğer ki kalp atışını duymak için ise 7. Hafta gitmelisiniz
gocebebirbayan 929621 peki normal olarak ne zaman gitmeliyim hemen mi? Kalp atışınıda duymak isterim Allahın izni ile ana öncesinde en erken ne zaman gitmeliyim
929621 gocebebirbayan benim betam 15.000di 5 haftalıktım yani 2 hafta sonra gittim kalp atışını duydum
_YanakReisinAnnesii gocebebirbayan regl tarihin geçtikten 10 gün sonra gidebilirsin ben öyle gitmiştim zor olsa da kesesi de görünmüştü 🤭 ve biri daha söylemiş bende söyleyeyim mesanen dolu olsun doktorun yanına girerken ultrason da o şekilde kese daha çabuk görünüyor