Merhaba 3 aylık kız bebeğimin poposundan pembe renk sıvı geliyor.doktora gittim günümüz bezlerinden yapabilir yada şuan buralar 40 derece sıcaktan susuz kalmış olabilir sık sık emzirin dedi.emziriyorum ama hala gelmeye devam ediyor acaba endişelenmeli miyim? Böyle bişey başına gelen var mı