Tuuuba2222 Ben doğum yapalı 6 ay oldu ama henüz adet olmadım kızlar ne zaman olurum acaba merak ediyorum sizin ne zaman olmuştu ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Tuuuba2222 ilkinde 45 gün sonra olmuştum 2. De 3 ay 18 gun sonra oldum. Hatta 3. Gün bugün ve çok aşırı kanama oldu nedense. Ama 1sene olmayanlar da var. Korunma yöntemleriyle de alakalı olabilir
rabis0669 Kırkım çıktı benim on gün sonra oldum on gün filan sürdü o adetim bitti tekrar 1 hafta sonra oldum kişiden kişiye göre değişiyor bazıları 2 sene olmadığı bile oluyormuş
Ates_mami Tuuuba2222 12 ay sonra. Yani geçen ay ilk reglimi oldum. Bu ay birkaç gün geçti. Düzensiz gidiyor sanırım. Yoksa hamile olamam heralde tüpler bağlı
Derya_nil Tuuuba2222 35 günde kanamam kesildi 40 gün adet oldum hiç şaşmadı 21 aydır düzenli oluyorum..ama ilk 1 yıl olmamak gayet normal bi durum kız kardeşim 2 kez doğum yaptı birinde 9 ay birine de 7 ay sonra adet görmeye başladı
lgsya Tuuuba2222 7. Ayda adet oldum suan bir senemiz doldu . Ilk ıkı ay olup bır ay olmadım tabı korku telaş başladı çok sukur ki ılk bir sene duzensızlık olurmus oyuzden olmadım sonra devam geldı yıne
Nisaelizmom lgsya bende doğumdan 3 ay sonra olmuştum öyle bi 7 ay düzenli gitti ama şu 2 aydır olmuyorum gebelikte yok 😅 emziriyorum ondan mı acaba
lgsya Nisaelizmom olabılır zaten ılk bır bır bucuk sene duzensızlık görelebılırmış☺️ Ama bızler bir ay olmayalım telaş içine giriyoruz☺️☺️