Semanurozgan kucagınızda tutun sıkça kucagıma alışır diye düsünmeyin doğduktan sonra 3 ay 4.tremestir dıye geçiyor dünyaya alışmaya calısıyorlar. Gazı vardır muhtemelen doktorunuza danışıp gaz damlası kullanabilirsiniz, gaz masajı youtubedan, kiraz cekirdekli bel kemeri de iyi geliyor, her akşam duşta bizi rahatlatmıştı, allah kolaylık versin