emation55 Kendimi çok ihmal ettiğimi farkettm bugun aynaya baktığımda önceden kndme çok bakardm smdi yüzümü yıkasam ona şükür diorm birisi üzerime enerji atsın sizler nasılsnz çocuktan snra kndmi çok saldm
ebz09 emation55 bi buhran dönemi oluyor bende girdim ona. Geçici tabii. Birkere vakit ayırıp kendinize bakim yapın sonrası gelir
bireylul Bugün içtiğim kahvenin telvesini yüzüme sürdüm bebeğim beni görünce ağladı yapabileceğim maksimum bakım 😅
Melisammmmmm emation55 ilk zamanlar bende öyleydim ama sonra bakım yapmanın beni daha mutlu hissettirdiğini gördüm şimdi bile süslü halde geziyorum evde kızımıda süsledim fotoğraf çekiliyoruz anı olarak kalması için 🥰🤗
elifizm emation55 hiç salma, kendini iyi hissetmenin en iyi yolu, güzel kokmak temiz taranmış saçlar, yumuşak eller nemli ışıl ışıl cilt. Bir yerden başla. Enerjin hemen değişir inan bana
DenizSerap Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama 1 yıl evde pijama ile gezmiştim. Yeni yeni kendime geliyorum 2,5 yaş ❣️
Uzaymekiii emation55 ben 3 ay sonra dün oje sürdüm öyle bi mutlu oldum ki😂 aynaya da öyle bi geçerken bakıveriyorum o kadar🔫