Tek göğüs emdi hep ve öyle devam ediyor 6 aylık olucak nerdeyse. Aynaya bakmak istemiyorum göğüslerime😖 hadi kışı atlatıoruz bi şekilde bol kalın fln giyerek. Yazın nolucakkk ne giyebilicem belli oluck bi göğüs küçük biri kocaman😥😰 buna çözüm bulan varmı emmediği göğsümü hep sağsam bi tık büyürmü acaba buarada ordan hala süt gelio