ReisinKizi emzirme uyku iliskisi de yavaş yavas kırılsa daha iyi olur. Ancak ara emmeleri kesmekle başlayın bencw de
Ben şimdi sadece sabah 5 gibi bir de akşam 5 gibi emziriyorum
Bu arada emzirip sonra yatagına geçmeye alistirmistim. Böylece memede uyuma son bulmuş oldu. Sonra zamanla yatmadan önce emmeyi kestim
Asama asama ilerleyin. Herkes için daha basa cikilabilir olsun☺️