2cocukannesi__ ben doğal zeytinyağlı sabunla yıkıyorum. Ama doğal evde yapılmış, birinden aldim. Kendi saçlarımı da onunla yıkıyorum sac dokulmem durdu yeni saçlar çıktı hızlı da uzatıyor çok memnunum. Kimyasal kullanmam bundan sonra bebek şampuanı bile katkılı. Bebeğimin gözüne denk getirmeden yıkıyorum. Bebeklerin saçına zeytinyağı sürmek baştaki sac deliklerini fazlalastiriyormus çok faydalı. Hem temizlenmiş hem bakım yapmış oluyoruz