Hanimlar merhaba bebeğim 3 ay 23 günlük yaklaşık 1 aydır bazen ısrarla kendini kasa kasa ağlıyor ama bunu sadece emzirme pozisyonunda yapıyor ne yapsam tutmuyor doktora götürdüm biseyi yok dedi ama ultrason falan çekmeden ne yapacağımı bilmiyorum yerde vs ağlamıyor bazı insanlar mamaya geç diyor ama sutum var yazık diyorum anne sütü daha sağlıklı Zorla iciriyorum yani nedenini bilen veya başına gelen varmi randevu aldım tekrar hastaneye götürecem bu arada