Merhaba kızlar. 3 bucuk aylık bebeğim var. 1 bucuk aylıkken memeyi bıraktı etmedi. Herseyi denedim ama hiç emmek ıstemedi verdiğimde hep ağladı bende mama verdim doktorda mama vermemi soyledi .zayıf ve kilo almadığı için. Sütümü makineyle sagdim ama 10l ml bile gelmedi. Birkaç gün hep sağdım gide gide azaldı . Aradan zaman geçti şuan okadar çok emzirmek istiyorum ki hergun üzülüyorum . Böyle bir durumla karşılaşan varmi sütü geri gelen , memeyi kabul ettiren varmı. Lütfen yardımcı olun
.