1995 ben 1.5 sene önce sanırım 90 TL’ye batarya almıştım daha önce de serviste değiştiği için arkası açıktı eşim vakumla açıp takmıştı(elinden her iş gelir 😂) ama şu an ne kadardır hiç bilmiyorum benim de çok sık bitiyor şarjım benden çok şarjda telefon 😂