Okuyan_anne 21 haftalık hamileym doktor kız dedi ilk içimden ülkü ismi geldi sizce guzle bir isim mi 🥰
Babybloom Okuyan_anne bence çok güzel ülkü. Ben çok beğeniyorum. Sadece ileride sanal ortamlar veya yurtdışında ulku denilmesi ihtimalini düşünüp koymamıştım. Sizin için önemli değilse bence çok güzel
Aceranne Okuyan_anne bence içinden geçeni koy benimde Betül geçiyordu hatta Amine Betül geçiyordu eşim Amine ismini istemedi Hanzade ismini istedi bizde hanzade Betül koyduk
Mommqueen Okuyan_anne kayınvalidemin arkadşının adı 😅 kadına o kadar sinir oluyorumki isim bile gıcık geliyor
FZC Okuyan_anne senin içine sindiyse güzel bir isim yanına bir başka isim falan da düşünüyormusun yoksa tek isim mi
Deletedmom99886 Okuyan_anne Siyasi anlamda Benim bir ablam vardı ismi Ülkü Zülal idi babası polisti o küçükken doğudalardı ve doğunun en karışık olduğu zaman ismine hep Zülal dermiş Ülküyü kullanmazlarmış
ulkubdr Okuyan_anne kendi ismim ❤️ Atatürk’ün manevi kızının ismi seviyorum ismimi. Ama bazen siyasal anlamda yanlış anlaşılabiliyor. Anlamı yüce bir Dilek demek