Kızlar merhaba🌹
Oğlum 2.5 yaşında olacak. Ve halaaaaa beşikte sallıyorum. Öyle uyuyor. Kendi haline bıraksam uyumaz asla. Alerji geçmişi olduğundan zaten uykuları sorunluydu o yüzden pekte düzelmiş sayılmaz.🤦🏻♀️
Ben gece kalkıyor diye yanında yatıyordum çoğu zaman. Yani ben yatakta oğlum beşikte. Ama gece sürekli konuşuyor ağlıyor mızıklıyor. Acaba ben varım diye hissedip daha da rahatsız mı oluyor. Mesela bugün öğlen ben de uyuyayım dedim demez olaydım anında kalktı ben ne zaman yatsam erken kalkıyor yoruldum artık. Uyku eğitimi de kabul etmiyor.
Şimdi benim gibi olan var mı? Artık büyüdü neden uyumuyor diye sorayım size😓