Mrv38 1 nisanda kızımın Doğum günü iyi bişey yapmak istiyorum çünkü diğer seneler Ramazan’a denk gelecek ama hazırlık olarak meler yapılabilir bi pastasını hazır yaptırabileceğim galiba herşey ateş pahası🤦🏻♀️
Lilasever1 Mrv38 maalesef herşey çok felaket ama ucuz zaten bişi yok :) bir daha bir yaşına gelemeyeceklerini düşünüyorum ama hiç bir fikir benim de yok 🤦🏽♀️
Ebru-isil Mrv38 ben kızımın 1 yaş doğum gününde pastasını kendim yapmıştım atarım fotosunu kolay yapması. Sonra yanında sakallı poğaça, renkli patates topları, normal poğaça, şalgamlı makarna salatası, Rus kurabiyesi, paylamış Mısır,i yapmıştım
Degerli_anne Mrv38 yemek olarak mı süsleme olarak mı🙂 benim bebegim şuan 8 aylık var hemen aldım indirimde görünce süsleri trendyoldan aldım yemek olarak bi sarma bi milföy böbrek bi pasta yeterli kurabiye de olur
Mrv38 Ebru-isil çok güzel olmuş elinize sağlık amaç pastaya halim kalmaz gibi zaten onu annem yaptıracak bide elbisemiz pembe Onan göre. Pasta seçeceğim☺️
Degerli_anne Mrv38 kuponlarla uyguna alabilirsiniz anlık indirim sayfalarını takip edin tüm herşey içinde 85 TL ye aldım