Merhaba arkadaşlar 11 günlük bebeğim kakasını yaparken morarıyor sancı ile azcık yapıyor mama kullanıyorum çünki sütüm yeterli seviyede değil ve bebeğime yetmiyor bu yüzden doktor bize mama önerdi mama ile beraberde emziriyorm bebeğimi hem mama hem anne sütü alıyor. evolvia nutripro plus bu mamayı kullanıyorum ama bebeğim kakasını yapamıyor bu mamayı kullanan annelerimiz varmı