Bebeğim 9 aylık ve artık sütüm gelmiyor. Normalde yatmadan önce irmikli gece maması verip yatırıp gece uyandığında da emziriyordum. Formül mama kullanmıyoruz. Diş yüzünden de geceleri 2 saatte bir kalkıyor. Gece kalktığında ne vermem gerekiyor bilgisi olsan paylaşabilir mi 😕