Kadernur sagimla bebegin emdiği bir olmaz çünkü sağım yeteri kadar sut kanallarını uyarmaz. Yarim saate emen cocuk zaten tüm sutu çekiyor yenisi geliyor onuda emiyor sağıma bisey kalmaz. Çocuğunuz kac aylikti unuttum ama başlarda kilo alimlarj boyle cok oluyor benim iki cocugumda da oyleydi gören masallah diyordu heleki oğluma ama büyüyünce gidiyor kilolar sabit normal bi duzeyde kaliyor ki en iyisi bu. Surekli emdiği halde mama verirseniz obez olur oda cok sıkıntı ilerleyen dönemde