ipeksngr 3 ay 17 günlük bebeğim gece 12de zorla yediği mamayla sabah 6ya kadar uyuyor. Ne yaparsam yapayım uyanmıyor. Deliricem ya. Uyandığında maksimum 1 dk açık kalıyor gözü geri uyuyor. Uyurken de içmiyor mamayı.gündüz uykusu da iyi. Akşam 8de yiyip yatıyor hani 11 de zorlayıp uyandırmasam yedirmesem sabaha kadar kütük gibi uyuyacak. İnşallah birilerinin nazarı değer de gece 5 defa kalkar yememesindense ben razıyım valla. Varsa tavsiyeniz alırım.
Happygirl10 ipeksngr ah bizimki de öyleydi ben 3 buçuk aydan sonra kaldirmadim hiç ne zaman açılırsa o zaman kalktı 4. Aydayken 6-7 saat oluyordu kalkmadigi ellemiyordum hiç 4 aydan sonra 6-8 saat beslenmeden durabilirler diye biliyorum
ozzge ipeksngr kan şekeri düştüğü zaman öyle olacağını söylemişti doktorum. İstersen doktoruna Danış 👍🏻
ipeksngr Zaten erken doğdu zaten kilosu aman aman bişey değil bu ay 15 günde 300 gram almış sadece ne yapacam bilmiyorum.
Anneumudu ipeksngr benim doktorum bir aylıktan itibaren max 4 saat uyumasına izin ver fazlasında uyandır dedi 2 aydan sonrada 6 saate kadar izin ver dedi aç olsa uyanırmış uykusunu bölüp alıştırma demişti 1 ayda 500 gr alması normal kaç kilo bebeğinde bu kdr uyandırmak istiyorsun
ipeksngr Umayumayumay tabi bebeği uyumayanlar kızıyordur bana şimdi ne güzel uyuyor çocuğu birde şikayet ediyor diye ama☺️eminim sizlerde öğün kaçınca ve bu sürekli olunca panik olursunuz
ipeksngr Anneumudu doktoru gece mutlaka uyandır dedi 3 ay kontrolüne gittiğimizde gece uyanmadığını yemediğini söylediğimde bu yüzden bu kadar dert ediyorum. Yoksa valla deliksiz uyumak birkaç saatte olsa benimde işime gelir ama
ipeksngr ruzgar11 36 haftalık doğdu ama rutine bindi artık her gece böyle bir kere bile kalkmıyor koca adam gibi uyuyor bende kendi kendimi yiyip bitiriyorum
Nebicimanne ipeksngr insallah nazarim deger o zaman 🙄 gece mamasini az verin bide onu deneyin bakalim belki acikirda uyanir bir altni acip silmek de uykuyu aciyo diyolar
ipeksngr Nebicimanne nerelerini silmiyorum ki😆yok arkadaş yarım dakika uyanıyor geri uykuya görende sanır ki 3 gündür uyumuyor bu çocuk☺️
Bilge12 ipeksngr Bizimkide 3Ay 12 gunluk gece 10Da icer o ictigiyle sabaha kadar uyanmaz sabah da 7 de uyaniriz ben uyandirmiyorum zaten acikinca kendileri uyaniyorlar
Zamanlagelen ipeksngr canim bebeginin gelisimi iyiyse uyanmamasini dert etme cunku artik 4 aylik olmus neredeyse 😊 bence cok sanslisin.Ayrica buyumesi icin uyku da yemek kadar cok cok onemli bir kıstas gun icinde aldigi besin yeterli geliyor demek ki ortalamanin altinda bir kilosu uoksa normal seyrinde ilerliyorsa hic dillendirip bunu kendinize sorun etmeyin derim cunku uyku=buyumek zaten 😊 guzel uyursa yedigide yarar uykudaki buyume hormonlarindan da guzel faydalanir surekli uykusu bolunmedigi icin😊 insallah boyle devam eder.
ipeksngr Zamanlagelen doktoru gece mutlaka kaldır gece beslenmesini bırakma dedi 3 aylık kontrolünde. Bu dertten ona da yakındım da
melis_duru ipeksngr acıksa uyanırdı demek acıkmıyor ki. Yenidoğan da değil artık biraz büyümüş, bırak da uyusun, sen de şükredip uyu 😄 15 günde 300 gram almış diyorsun, zaten o aylarda 1 ayda en az 600 gram alması gerekiyor, yani endişeleneceğin bir şey yok ki
Mervemasal ipeksngr Allah başka dert vermesin bacım bursa gece bir gram uyumayanlar var sus otur😅 şaka biöyana normal herşey stres yapma kendine👍🏼 Ne güzel uyuma rutini oluştrmuş bebeğin😊
ruzgar11 ipeksngr benim oglum da 37 haftalik dogdu sariligimiz da vardi 2 saatte bir sagip veriyodum ememiyodu en basta . aslinda sariligi yuksek degilse birakin uyusun . tabi yine de bi doktora danisin derim
Minti ipeksngr topuğunu sıkın burnunu sıkın azıcık ağlasın hipoglisemiye giriyodur şeker düşünce uyur uyudukçada şekeri dahada düşer sabah kaçta uyanıyod ve nasıl uyanıyo