Bebeğim 7 aylık oldu bebekliğinden beri boynunun bi tarafı daha yatık gibiyidi 4 aylıkken doktora sordum tortikollis mi diye yok dedi neyse dün hastaneye gittik ultrason istedik boyun kasları normal ama benim oğlum bi tarafa yatık tutuyor boynunu bükük yani boynu neyle alakalı olabilir bilgisi olan var mı