Birciftmavisgoz Tabiki evet. Her açıdan daha tecrübeli olunuyor. Daha rahat oluyorsun. Bu yüzden daha kolay büyüyor. Ateşi çıksa burnu aksa ne yapacağını biliyorsun. Ek gidada ilki kadar ne vermem lazım diye düşünmüyorsun. En büyük oğlumda banyo suyunu termometre ile ölçerdim. 2.ve 3. De parmağımın ucuyla dokununca sıcak mi soğuk mu biliyorum. Büyükte dokunmaya korkardım biryeri acıyacak diye. Şimdi öyle mi ohoooo. Tabi birçoğu arası yakın olunca unutmayinca oluyor. Araya 5.10 yıl girse unutmak gayet normal. 5 .2 ve 1 yaşında benimkiler. Peşpeşe oldular. Hele ki sonuncuda doğumda hemşire geliyor anlatıyor gösteriyor falan. Dedim zaten ben herşeyi biliyorum. Geçen sene de doğum yaptım demiştim. Bez nasıl bağlanır gaz nasıl çıkar şuan bordo bereliyim. İlkinde öyle miydi. Hastaneden eve dönerken ben nasıl bu çocuğa bakacağım hastane de mi kalsa biraz diye bile düşündüm 😁. İlkinde hasta olmasa bile ayda 1 doktora götürurdum. Şimdi 3. De mesela ek gıdaya geçeceği zaman doktorumuz 6. Ayda biliyorsun ek gıda getirmene gerek yok dedi. Hasta olmazlarsa goturmuyorum artık doktora. Ters birşey olduğunda artık biliyorum birçok şeyi. Daha rahat oluyorsun daha kolay büyüyorlar. Bu bir gerçek. İlkinde banyo yapmaya bile vakit bulamazdim. Şimdi 3 üne birden tek başıma bakabiliyorum