Mikimous2218 benim oğlum da biberonla içmiyordu kaşıkla verdiğimde de içmiyordu.. önce kahvaltıda sevdiği meyveleri ezdim içine hazirladigim mamayi karıştırıp verdim yedi akşam için de hazirladigim mamanin içine pekmez koyup verdim yavas yavas içmeye başladı kaşıkla yaklaşık bir ay böyle kaşıkla besledim daha sonra bir gün biberonu alacak mı diye denedim ve aldı resmen aglicaktim sevincten 🤣 çünkü çok zor oluyor gerçekten kaşıkla simdi biberonla ve sade şekilde bayıla bayıla içiyor 🤣🙏