Bzdemir Kızlar merhaba. Bebeğim 3500 doğdu, şu an 9 günlük hastanede biraz kilo vermişti şimdi 3600 olmuş. Çok az emiyor hemen uyuyor emerken. Doymuyor gibi hissediyorum. Sizin nasıldı ilk doğduğu zamanlarda?
Yasemin38 Bzdemir canım şuan emerken yorulacağı, az az ve sık sık emmek isteyeceği dönem😊 beslenmene dikkat et bol bol su iç ve sık sık emzir bebeğini. Saat gözetmeksizin emzir sürekli emdikçe emdikçe alışır emmeye ve sütünde bu şekilde artar bebeğin emdikçe
Wanderlust Bzdemir yahu midesi suan kiraz kadar zaten o kadarcik doymasi icin yeterli 10 gunde 300 gr almis verdiginin ustune hatta bos yere suan stres yapip sutunuzu azaltirsiniz 15.gun kontrolune goturun kilo olcturun iciniz rahat etsin isterseniz ama suan yetiyor sutunuz gibi duruyor. Yetmeze zaten aylik kontrolde doktorunuz veya hemsireniz der kendini kendinizi uzmeyin suan icin. Gunlerinizin tadini cikarin her bebek farklidir 15dk 20dk her gogsu de emicek yoksa kilo almaz diye birsey yok benim bebegim 10 aylik maksimum 8dk emer hala ama ilk aylar 2ser kilo aldi hep o kadarcik emmeye bile o yuzden dk hesabi yapmayin doktorunuz demedikce de kendinizi dusunup uzmeyin saglicakla buyusun insallah hayirli olsun🌸
Bzdemir Yasemin38 inşallah daha artar da benim kızım da güzelce çeker biraz tembel gibi 😆 iki dakika emip uyuyor hemen
Glshmrthmz Sürekli uykulu olur ozamanlar emziren sürekli uyandır ayağına çenesine sarılık olmasın kuzum ve sütüne iyi bak içerken yutkunma sesi gelsin sütun olup olmadığını öyle anlarsın çiş bezine bak sürekli emzir
Bzdemir Glshmrthmz sarılık olmadı çok şükür kontrolde doktor iyi dedi ama benim kız uykucu çıktı 😅 memeye gelince hemen uyuyor diliyle itiyor
Bzdemir Wanderlust 2şer kilo nasıl aldı ayy maşallah 🧿😍 eve bebek tartısı aldık sık sık tartıyorum ben ama kilo alımı az gibi geliyor o yüzden biraz stres yaptım açıkçası
Wanderlust Bzdemir 9 gunluk bebegi niye sik sik tartiyorsunuz bakin bu sekilde ilerlerseniz olan sutunuzu de stres dolayisiyla azaltirsiniz ayda 1 doktor kontrolunde tartilmasi yeterli inanin kendinize yazik edersiniz bos yere. Sutun en onemli etkeni stres bol su icin dinlenin bebek ile bol kucaklasma ten temasi tamam. Baska da birseye kafanizi takmayin gunlerinizn tadini cikarin
Leyla27_mahmut Bzdemir bence hiç stres yapmayın sütüm yetiyor deyin ki yetsin yetmiyor demeyin asla pozitif olun ☺️
Bzdemir Leyla27_mahmut oğlumun da ilk ay kilo alımı çok az olmuştu. Kızım daha 9 günlük ama bu da az kilo alıyor gibi gelince yetmediğini düşünmeye başladım 🙈
Leyla27_mahmut Bzdemir bizim oglan da hep aç emziriyorum tekrar meme arıyor ilk dogdugında öyleydi şimdi doyunca agzını kilitliyor😂
Leyla27_mahmut Bzdemir bence 1 ayı bekleyin aşısında kilosuna bakarlar ozaman bakın 1 kilodan az alırsa bakarsınız duruma
Bzdemir Leyla27_mahmut şöyle kana kana emdiğini bi görsem rahatlayacağım sütüm var aslında akıyor bile. Ama kızım emmedikten sonra çekilir diye korkuyorum