O gaz yapar bu gaz yapar dedıler dedıler 4-5 ay sadece kahvaltı yaptım artık halim kalmıyordı degerlerım alt ust oldu resmen. Bı sinirle lahanalı bulgur pılavı yedım ılk yıyısımdı ustelık. Cocukta bır sey fark etmedı resmen kendıme aylarca ezıyet etmısım sutumun kalıtesı de dustu bu yuzden. Bebegım kolık gazlıydı ben artıs gormedım sonra kuru fasulye de yedım basks seyler de aynı devsm ettı cocuk. Denemiş oldunuz varsayın. Üzmeyın kendınızı gaz yaparss bı daha ıcmezsınız olur biter