Havvakck Sabah 5 de mama içti uyandı 8:30 da mama verdim 10 da kahvaltı yaptım 12:30 da verdiğim mamayı hep kusuyo 7,5 aylık ben neyi yanlış yapıyorum kızlar
Suleasya Havvakck çok sık mama veriyormussunuz bence ondan olabilir . Evet anne sütü olmuş olsa o aylardaki bebeği süt doyurmayacagi için daha sık beslenir. Fakat mama daha uzun süre tok tutar . Bebek kendi mi huzursuz vs oluyor o kadar acıkıyorda sık sık bekliyorsunuz. Söyle örnek vereyim kızım 6 ay 9 günlük anne sütü alıyor. Sabah 8 de karnını doyuruyorum işe gidiyorum 1 de işten geliyorum o saate kadar hiç birsey yemiyor ve acikmiyor
Havvakck Suleasya 5 saat uzun. Bisüre değil mi benim kızımın gece beslenmesi yok o yüzden sık besliyorum