mycutebaby Arpacık olabilir temiz bir pamuğu sıcak suyla ıslatıp gözünüze koyup bekletin gün içinde sürekli yapın bunu doktora gitmeyi ihmal etmeyin aynı şey benimde gözümün üst kapağında oldu ve içindeki iltihaplı beze tam olarak geçmediği için küçük bir operasyon geçirmek durumunda kalmıştım