Kızlar artik kafama takmaya başladım erkek bebekler 1 yaşında doğum kilo 3 katı olur yazıyor benim hesaplıyorum az bebegimin kilosu düzgün besleyemiyor muyum die içim içimi yiyor yani illa o seviyelerde olmalimi götürdüm bi çocuk doktoru da yok sadece sağlık ocağı onlarda bilgi vermiyor pek konuşmuyolar sizin kilo hakkinda bilginiz var mi takmalı miyim