Kızlar çok çaresiz hissediyorum ne olur bir yardım 🙏🏻 27 günlük bebeğim var anlamsız ağlama krizleri oluyor sanırım kolik bir bebeğim var yani. Böyle zamanlarda umarsızca sallanıp gezdirilip öyle uykuya geçmek istiyor genelde başka türlü durmuyor. Memede uyutup durdurabiliyorum bir de ama o da her zaman mümkün olmuyor çünkü her seferinde memede veremiyorum ki… Siz neler yapıyorsunuz kolik bir bebeğiniz var ise nasıl uyutuyorsunuz?