15 aylık kızım emzirme hala çok yoğun devam ediyor gecede 6 7 kez kalkıyor bir ara bıraktırmayı denemiştim ama çok zorlanmıstım sonra tamamen keserim diye düşündüm ama bir süredir üst kesici Dişleri çook sarı bildiğiniz sapsarı diğerlerininde dipleri sarı azı dişlerinde sorun yok dişçiye götürücem ama başına gelen var mı nasıl bakıyor dişçi asla durcagını düşünmüyorum :(