Hurrem_Sultan çık sıkıntıya girmişsin belli, ama çocuk istemezse hiç bir şey yapamıyorsun maalesef . Bur de ustelememeye çalış, acikairsa yer mantığıyla. Çünkü bu şekilde hem canın çıkıyor hem de yemiyor , sen daha çık üzülüyorsun. Birde biraz yapı meselesi. Ablamın kızı da öyleydi, ailece şebeklik yapardık yok yemezdi , inanmazsın belki ama akşamdan ağzına bir lokma birsey koyardı ablam zorla, sabah yutmadan o agzindakiyle uyanıp, gidip çöpe tükürdüğünü bilirim. Yani bu kadar zor bir çocuktu. Şimdi 20 yaşında hala çok zayıf , ama sağlıklı şükür. Biraz kendi haline bırakmayı dene , biliyorum insanın içi içini yiyor ama yapacak bir şey yok