Ulkusnem benim bebeğimde 3 aylık oldu bizdede var o sıkıntı 1 haftalık oldu başladı sağlık ocağındaki hemşireye sordum ne güzel demekki sütün tazikli geliyo korkma öksürüyosa atar onu sonra emmeye devam eder öksürünce hemen dik tutuyorum bekliyorum çünkü tıkandığında sırta vurmak yanlış bi hareketmiş öksürmesini engelliyomuşuz,sonra emmeye devam ediyo tabi emmeyide öğrendikçe azaldı tıkanmalar ☺️