Tuti29 Kızlar ayrı ayrı post açmamak için 2 sorum olacak. Ay sonuna doğru ek gıdaya başlamayı düşünüyorum kısmet olursa. 3 gün kuralı uygulayacam bal kabağıyla başlıyacam diyelim. 1.gün bi çay kaşığı 2. Gün bi tatlı kaşığı 3. Gün bi çorba kaşığı verdim 4. Gün havuç deniyecem diyelim bal kabağı da verecek miyim yoksa sadece havuç mu deniyecem aynı şekilde 3 gün kuralıyla. Sebzeleri bitirdikten sonra meyveye geçicem ama yine sebze vericek miyim yoksa ayrı ayrı mı hepsi kafam çok karıştı bu konuda menü olarak hazırlasam daha mı iyi olur sanki bilemedim. Sorum da uyku rutininde uyku tulumu kullanıyorum havalar ısınıyor yazın da uyku tulumu giydiriyor musunuz yani tog değeri de olsa çok sıcak olmaz mı ?
Tuti29 Tuti29 bi de 1.gün bi çay kaşığı verdim diyelim bebeğim sevdi daha fazla versem sıkıntı olur mu
BirAlparslanAnnesi Tuti29 1.sorun için..tamamen sana bağlı kimi anne tek tek veriyor kimisi 3 gün kabak verip başka sebzeye geçtiğinde onunla karıştırıp veriyor ama ben bu şekilde yapılması taraftarı değilim hepsinin tadını tek tek almalı bilmeli..ben hep tek tadım yaptırdım oğluma yani mesela 3 gün patates 3 gün kabak vs bu şekilde..eeen son zaten hepsini karıştırıp çorba falan yapabilirsin 2.soruna gelince ben yaz için uyku tulumu hiç kullanmadım açıkçası bir fikrim yok yazan olursa bende bilgilenirim
[silindi] Tuti29 ben ilk yoğurtla sonra sebzelerle başladım sebzeleri karıştırmadım ama tattırdığım sebzelerden çorba yaptım. uyku tulumu yazın kullanmadım sıcak bi şehirde yaşıyoruz ince pijama takımı veya kolsuz zıbın giydirdim
BirAlparslanAnnesi Tuti29 ilk zamanlar çok zorlama red yaşamayın belki 2 çay kaşığı ver hadi çok çok ama tadım döneminde yüklenme
Tuti29 BirAlparslanAnnesi hmm peki tadımlar 2 haftada bitti diyelim doktorlar 6.ay tadım ayı diyorlar ya tadımı 1 ay daha mı uzatıcam yoksa direkt çorbalara geçecek miyim ?
Tuti29 BirAlparslanAnnesi red yaşamaktan da korkuyorum ya hiç bu kadar ince hesap yapmıyordum anne olmadan önce 😂
BirAlparslanAnnesi Tuti29 yok uzatmana gerek tok artık akışına bırakıp devam edebilirsin..ama yeni bişe tadım yapacağında gene dikkat etmelisin
BirAlparslanAnnesi Tuti29 beğenmezsen yemezse tiksinir gibi olursa ısrar etme sakın ertesi gün bidaha dene yinemi aynısı oldu ⅗ gün ara ver ama sakın zorlama o zaman ek gıda süreciniz başlamadan sıkıntıya girer zorlarsan
Tuti29 [silindi] alerjik bebeğim var yoğurdu eeenn sona bırakacam malesef 😊 pijama giydirirsem uyku rutini bozulur mu ki siz de uyku rutini uyguluyor musunuz ?